"מבקשים עזרה מהחרדים כי המואזין זה ציפור הנפש שלנו"

אבי יעקב 3 Comment on "מבקשים עזרה מהחרדים כי המואזין זה ציפור הנפש שלנו"

ליצמן: "ישבתי עם ראש הממשלה בחדרו, ושם סוכם כי חוק ההסדרה לא יעלה השבוע בועדת השרים" • טיבי: "אינני מכיר את מי שהחליט על ההפרדה בואדי ג'וז, אני מתנגד לה" • "אם תהיה הבנה על הנמכה של עוצמת המואזין לא נקדם את החוק"

צילום: Miriam Alster/FLASH90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות יעקב ליצמן ערך היום שיחה משותפת עם ח"כ אחמד טיבי במהדורה המרכזית של קול חי בהגשת אבי מימרן בעקבות ה'חיבוק' שהעניקה הנציגות החרדית עם הערר על חוק המואזין.

אחמד טיבי אמר בשיחה כי "כמו שהחרדים פנו אלי בחוק הגיוס וביקשו שנעדר מהמליאה ובזכותינו החוק הזה עבר, כי הבנו שזו ציפור הנפש של החרדים, אנחנו מבקשים עכשיו מהחרדים את אותו הדבר, המואזין זה ציפור הנפש שלנו".

ליצמן לא היסס והגיב "אני פועל רבות למען המגזר הערבי, אבל אם הם רוצים הם יכולים להוריד את הווליום, אם תהיה איתם הבנה על הנמכה של עוצמת המואזין לא נקדם את החוק".

לדברי ליצמן בזמן ישיבת ועדת השרים לחקיקה על חוק ההסדרה "ישבתי עם ראש הממשלה בחדרו, ושם סוכם כי החוק לא יעלה השבוע בועדת השרים". המגיש שאל "איך נתניהו הגיב כשהוא שמע שהחוק עבר בועדה?" ליצמן בתגובה: "נתניהו לא יהיה שמח אם אענה על השאלה הזו".

מנגד, טיבי הודיע "האזנתי לדבריו של גפני בנושא הדרת נשים, הוא הציג הפרדה בין גברים לנשים בלשכת התעסוקה במזרח ירושלים. אנחנו מתנגדים להפרדה. אינני מכיר את מי שהחליט על ההפרדה בואדי ג'וז, אני מתנגד לה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    בא הזרזיר אצל העורב
    ממש סליחה אבל עם כל הכבוד לסולידריות של החכ"ים החראדיים עם המחבלים הערביים שיושבים בכנסת
    אנחנו תושבי השכונות בירושלים,רמלה,לוד ועוד מקומות בארץ שסובלים מהמטרד של המואזינים הרבים בסביבותינו
    ואף אחד מהחכ"ים ה'נכבדים' שכבר מורגלים במנעמי השלטון ויושבים על כסאות עור הצבי בכנסת לא יכולים להחליט לאזרחים היהודים בין חילונים או חרדים או כל סוג שהוא מה מפריע לנו ובאיזה מידה בטח שלא בכדי לרצות איזה ח"כ ערבי, זאת ממש חוצפה בוא ניראה אותם יורדים לעם הם כבר ממש מנותקים ועוד יותר עזות פנים לקשור את זה למואזין היהודי שמכריז על כניסת השבת בקושי פעם בשבוע…

  2. 2

    נראה אותם מתעוררים בלילות לקול תפילת הערבים

  3. 1

    מה לחרדים ולערבים? הרי אין שום קשר ביניהם – או שהם לא מבינים נכון את הפסוק:" כל ישראל ע ר ב י ם זה לזה" – חחחחחחחחחחחחח…